PCL nak tolong KLIK IKLAN di Blog anda...

Saturday, May 21, 2011 Nazlee Ismail 19 Comments

TINGGALKAN JEJAK (URL) blog anda dulu ya...





Salam...

masa untuk berkhidmat...wah macam pak menteri la plak...
kalau boleh nak menabur janji...supaya undi boleh diraih...

tapi masalahnya tiada pemilihan di sini ..cuma :

Dalam masa 24 jam dari sekarang ..PCL nak tolong klik2 iklan...
siapa yang tinggalkan jejak blog mereka di ruangan komen entri ini saja diutamakan...

BE Nuffnang terbaru sekarang di blog2 ialah :



P/S : Sama2 kita bekerjasama untuk berikan sokongan dengan klik2 iklan di blog rakan.

19 comments:

  1. http://diaumaininaz.blogspot.com

    Dinaz tlg klik iklan yg kat atas header tuu..

    ReplyDelete
  2. http://www.syazwancdm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nak..nak jgk...jasamu kukenang...

    Tq PCL...

    ReplyDelete
  4. PCL,

    Saya tak ada iklan di blog. Apa pun bagus satu khidmat yang baik.

    ReplyDelete
  5. klik iklan Teratak kasih juga yee..
    dah klik en nuff p@kcikLie!!

    ReplyDelete
  6. wah2x.. pakcik lie...ada dpt BE ..best2x...:)

    ReplyDelete
  7. apa yang penting..kerjasama!!hehe

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 21, 2011

    win-win situation..tq..visit my blog

    ReplyDelete
  9. shhhhh!!!diam2...
    nuffnang tak suka fraud klik tau..
    nanti semua duit dia ambik balik..

    ReplyDelete
  10. ciklie, seronoknya dpt be...hihihi

    ReplyDelete
  11. kat page ambo tak do iklan pokcik lie..heheh..ekh pegi east tone lak..salam kenal pakcik..muda2 dah calling2 pokcik...jom ler datang melaka makan sate celup kuah kacang...
    sate bako..ikan bako..sotong bako..kerang bako..umh terbako pun ada..kita bako je...*abu bako ayoh ambo* hehe...

    ReplyDelete
  12. ada orang kata nuffnang tak suka main2 klik iklan sesama sendiri
    orang kata la...

    ReplyDelete
  13. wah. pak menteri..hehe.
    iklan apa ye? iklan kan la apa2 pun.
    selamat berkhidmat pcL. :)

    ReplyDelete
  14. cmana nak dpt BE? kita tak retilah?

    ReplyDelete
  15. blog mia tak de nuffnang:((

    ReplyDelete
  16. ohh keterlewatan... hehehhe [jangan klik banyak2,nanti nuffnang ngamuk tarik income BE]

    ReplyDelete
  17. @sW33tdARLiNG Tq, gud info..

    @tehr Tq kerana mengingatkan..

    @diana Thanks Diana..

    ReplyDelete
  18. terima kasih semua yg sporting..harap2 Nuff pon sporting jugak...

    PCL akan jenguk anda semua...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.