Selamat Hari Guru

Monday, May 16, 2011 Nazlee Ismail 5 Comments



Assalamualaikum wbt,

Kepada semua Warga Pendidik, saya mengucapkan SELAMAT HARI GURU semoga anda mendapat rahmat atas keikhlasan anda menyumbangkan tenaga untuk mendidik anak bangsa sehingga menjadi orang yang berguna kepada masyarakat , agama, bangsa dan negara.

Jasamu dikenang !

Terutama kepada Guru2 dan Bekas Guru2 / pendidik :

1. Tadika Parit Teluk Pial, Kuala Kurau Perak.
2. SK Sungai Burong, kuala Kurau Perak.
3. SM (sekarang SMK) Sri Perak, Parit Buntar Perak.
4. SMV (sekarang SMT) Nibong Tebal, SPS P.Pinang.
5. Politeknik Ungku Omar serta IPTA/IPTS berkenaan..

dan

Rakan blogger yang membuat tutorial tentang blog dan sebagainya...

Terima Kasih anda semua.





5 comments:

  1. SELAMAT HARI GURU UNTUK CIKGU2 SY JUGAK:)

    ReplyDelete
  2. cer mika bagi nama che gu skolah tadika tu???? hehehe ingat lagi tak...=D

    ReplyDelete
  3. @aniz
    ofcoz la ingat lagi..Cikgu Azizah aka cikgi Ijah.....dah arwah pon...al-Fatihah buat beliau.

    ReplyDelete
  4. jeleslah... dulu cita2 nak jadi cikgu... kalau jadi cikgu... dapat sambut besday 2 kali setahunkan...? arghhh selamat hari guru semua...

    ReplyDelete
  5. @Cik Bidadari takpe..kalau dah keja boleh sambut hari buruh....sama je kan!!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.