Boleh Tuju Lagu..?? - JAMBU

Saturday, June 11, 2011 PCL 6 Comments






...ahahah.. memang aku minat bila tengok kumpulan Jambu MRajalawak beraksi...

Tag line nya..."Muka Legend Hati Cute"...

.."Boleh Tuju Lagu.. ? " dan " Apaaaa pon tak bleh ! "...

hahah memang sesuai la dengan jiwa aku yang sebaya dengan dorang tu...


ini adalah persembahan mereka semalam...sempoi !



agaknya bole jadi juara ke??....kalau ikutkan undian penonton...mereka agak terkebawah, namun mereka mampu mempersembahkan lawak2 yang akan meninggalkan kesan mendalam dihati peminatnya...

semoga berjaya !

6 comments:

  1. ciklie, semalam jambu kurenggg sikit la. personally, kalau ikut undian jambu
    takleh menang, tapi rasanya semua orang dah tahu jambu mmg mantop.
    boleh dikatakan setiap minggu persembahan tak menghampakan.

    takper, tak menang pun ramai org tahu jambu memang terbaekkkk!


    aperpun tak boleh!

    ReplyDelete
  2. @mzhany betui2...memang mantop..tak menang takpe..janji bole tuju lau...heee !

    ReplyDelete
  3. nak tuju lagu jugak bolehhh..

    ReplyDelete
  4. ramai jugak org suka jmbu ni yer..tp sy sokong jozan:)

    ReplyDelete
  5. @Sal Saarihaha..boleh2...tp ni bkn siaran langsung ye.. !

    ReplyDelete
  6. @wida jozan ttp juara sbb ade JOHAN...walaupun...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.