JOM SEBARKAN KEWUJUDAN KUTOOOBAMBOO

Monday, June 13, 2011 PCL 11 Comments

...baru tau wujudnya KUTUBAMBOO ni...

Inilah caranya, Jom kita sebarkan kewujudannya...bahaya ke tak tau lah !





http://kutooobamboo.blogspot.com/2011/06/content-jom-sebarkan-kewujudan.html



boleh je kalau korang nak sebar-sebarkan KLIK SINI.

11 comments:

  1. kutu ape tu?? kena terjah sana ek??

    ReplyDelete
  2. Tq, penyertaan anda diterina n dibaca2....

    ReplyDelete
  3. ...mOon pOng jOin....

    which 1 ur main blOg?

    ReplyDelete
  4. di terima, d baca oleh kuto sendiri... ok boleh tahan gak... tq join...

    ReplyDelete
  5. @mOon jOhari ofcoz (Villakejora)...p@kcikLie...tq singgah.

    ReplyDelete
  6. @kutoOobambOo / ericoanaci terima kasih..give support to all bloggers.

    ReplyDelete
  7. apa tuuu..nk terjah lah

    ReplyDelete
  8. kelakar la...tgk kutu tuuuu...hahaha...kenapa kutu?? jap ni g terjah jgk

    ReplyDelete
  9. @wida silakan..

    @zuneta silakan sbl terlambat..

    ReplyDelete
  10. hee..baru taw ade kutu spesies itu..hehe..
    jum lawat blog saya :) n follow k..

    http://epalpai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. salam kutoo kembali dengan contest terbaru disini http://kutooobamboo.blogspot.com/2014/06/contest-kisah-di-bulan-puasa-jom.html

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.