Maafkan Saya...

Tuesday, June 28, 2011 PCL 6 Comments

Salam kepada pembaca yang dihormati...

...PCL agak kecapekan sekarang ni, bangun tidur subuh tadi dah rasa cm nak kejang je kaki ni...

mana boleh amik mc !!..., ini bukan alasan tak nak masuk keja, keja kena buat, tanggungjawab tu !.

okay, malas nak citer panjang....semalam punya keputusan perlawanan futsal, PAN hanya mampu dapat tempat ke 3 saja...itu saja yang termampu...maaf, kami tak dapat nak mengekalkan kejuaraan. [taknak tanya ke, brp pasukan bertanding !]

Satu lagi perkara...PCL nak mohon maaf juga sebab belum berkesempatan untuk membalas jejak persinggahan anda di villakejora ini...nak BW pon terasa lenguh2 kaki lagi ni [alasan tak menasabah..huhu]..

insyAllah akan segera menyusul di blog anda dari semasa ke semasa.

p/s : Semangat kesukanan perlu ada...yg penting PCL score 3 gol lawan...



6 comments:

  1. x pe dpt nombor 3 pon, yg penting dpt nikmat bersukan tu..

    ReplyDelete
  2. waa hebat bapa muda dpt score byk..hehe

    ReplyDelete
  3. sejak bila BW guna kaki PCL?? nak kena ni!!!

    ReplyDelete
  4. hehehehe same la kite asal bangun pagi musti liat nak pergi keroje, tapi memang dah dah tanggungjawab kan terpakse ku gagahi jua cewahhh hiks.

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 28, 2011

    takpe, next match bwt yg terbaik. (ade ag ke? hehe.. )

    tapiiiiiii.. sejak bile blogwalking pakai kaki? haisshhhh.. nampok benor nipu ye..~~=)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.