Wordless Wednesday #10

Wednesday, June 29, 2011 PCL 15 Comments







___________________________________________________________________________


Gambar mempunyai seribu maksud tak gitu? Blog , Fb

15 comments:

  1. hehehehe. . .tahniah..:)

    saya foloo..

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaa.. boleh lah masakkan utk org.. :P

    ReplyDelete
  3. Sharul...boleh lawan pakngah ke ???

    ReplyDelete
  4. yeke johan memasak ni??? wah...leh jadi chef untuk kenduri khwin zu nanti ye tak ???

    ReplyDelete
  5. wahhh dapat trofi,
    tahniah !! :) :) :)

    ReplyDelete
  6. wah...nak juga rasa masakan PCL

    ReplyDelete
  7. mesti terer msk sgt2 ni kan!tahniah ye

    ReplyDelete
  8. uih.handal ni masak2.hehe.

    tengs sbb singgah n cmmnt WW saya !~

    :D

    ReplyDelete
  9. sape yg menang ni?pcl ker..x sangka yer

    ReplyDelete
  10. hahahahha..tahniah..tahniah..!!

    ReplyDelete
  11. wahhh tentu mak ayah bangga kan..tahniah

    meh la singgih juga
    http://queenimah.blogspot.com/2011/06/wordless-wednesday-1-rindu.html

    Follow PakcikLie ^_^

    ReplyDelete
  12. hehehehe pakngah tipu ..bila amik gambar nie huhuhuhuhuhuh...owh gambar tu shahrul yang jadi juara huhuh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.