Wordless Wednesday #7

Wednesday, June 22, 2011 PCL 10 Comments





10 comments:

  1. boleh lompat dgn ketinggian 5 meter...cm nak beli satu la..'MADHOP' ..baru je tgk kat 360 @TV3 tadi..

    ReplyDelete
  2. serius gambar ni cool kot...

    ReplyDelete
  3. wow! nampak sronok.. tp menakutkan jugak

    ReplyDelete
  4. best ke main benda alah tu...?

    ReplyDelete
  5. keinginan untuk menjadi tinggi :)

    ReplyDelete
  6. haha.. kalo pkai natang tu main basket ball, kompom xdak msalah nk wat dunk.. :D

    ReplyDelete
  7. ehh, ada tgk td kt tv3 hehe unik !

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.