Durian..durian..ada yang demam !

Friday, July 29, 2011 PCL 6 Comments

ini apa kes ni....taknak membazir ler kot...
hahaha layan je lah..

ihsan dari google


..ataupun saja nak bawa ke masjid....maklumlah kan...kecurian selipar sering berlaku wuhuuu! sampai cmtu sekali...

fikir2kan lah, mesti ada muslihat disebalik keunikannya...hehehe.

..

6 comments:

  1. terorrrr nya org tu buat... ada seni... busuk arrr tapak kaki bau doyan!!

    ReplyDelete
  2. sure sbb banyak kali seliparnya hilang..
    hehe..
    kreatif dan unik

    ReplyDelete
  3. selipar tu diaaaaaaaaa... org nak tengokpun takut. bagus gak. kawan saya asyiklah hilang kasut. ngeh ngeh. last2 gi pakai selipar jepun aja.

    ReplyDelete
  4. haha . kreatif and jimat ! =)

    ReplyDelete
  5. inilah namanya berjimat cermat.. & lagi 1 utk mgelakkan kecurian law g surau/masjid.. ade ke budak nakal nak curi? hehe!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.