Gila Daun..

Saturday, July 02, 2011 PCL 3 Comments

Salam petang sabtu...beristeri rehat ke?.

PCL keletihan sikit sebab pagi tadi ada keja....masyukkk!



bila dah petang cmgini takde apa nak buat , saja mengintai2 laman dapur..
haha lama dah tak amik perhatian...kesian kat laman dapurku.






pokok kacang kelisa tak ade hasil lagi..yang ada daun je lebih...'gila daun' betul.., mamadiana kata aku silap letak baja....nak buah banyak tp letak baja daun..huh memang silap tu !

...berbulan ku menunggu tiada hasilnya..cm nak musnahkan je pokok2 tu...'kasi warning sikit'...orang tua2 kata , pokok2 ni kena gertak sikit....kang keluarla hasilnya.




3 comments:

  1. kena gertak ke? oooooooooo patutlah arwah opah saya dulukan nak suruh mangga telur berbuah dia ada cakap gak cengitu tapikan arwah atuk saya kata bakar daun bawah pangkal pokok dia.... berbuahlah... eeeeeeeeeeeeeeee.... jadi woooooo

    ReplyDelete
  2. @Bidadari Syurga pokok besar syg plak nk tebang kan...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.