Ingin Ku Teruskan... masa berlalu...

Friday, July 22, 2011 PCL 4 Comments

"Menitis air mataku bila kenangkan peristiwa lalu bertapa payahnya mak abah kita mengajar anak2nya untuk menjadi orang2 yang berilmu...walaupun aku tidak sebaik mana kebolehan mengaji seperti mereka, tapi aku akan sedaya upaya melapangkan masa untuk mengajar anak2....." petikan dari..
>http://villakejora.blogspot.com/2010/01/mai-mengaji-ngan-atok.html


Alhamdulillah...Ramadhan dah makin dekat...selalunya lah kan sesuatu yang terbaik akan dilakukan, aku ni bukan 'hipokrit'...taulah! ..segala amalan baik akan berganda pahalanya...

di bulan puasa lah ramai orang dapat hidayah...semuanya nak buat perkara baik, kalau nak minta pertolongan ape ke ...elok sangat lah tu, senang2 je ..dapat punyalah garenti!!..ada yang berlumba2 nak buat kebaikan...syukur alhamdulillah.




4 comments:

  1. sahabat [Brunai Darul salam]July 22, 2011

    tolong derma sikit leh tak pCL..:P

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 22, 2011

    kena ikhlas tau!....ikhlas tau!.....ikhlas tau...ape pon yg kite lakukan............takyah tggu Ramadan.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 22, 2011

    Berniat nak buat sesuatu yang baik, malaikat dah tulis pahalanya, apalagi kalau dah buat sedangkan berniat nak buat kejahatan, selagi tak buat, malaikat tak tulis lagi dosanya.

    Betapa Allah Maha Adil dan Penyayang.

    ReplyDelete
  4. sama2 kita muhasabah diri ya PCL + mamaD

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.