Jangan Blues...okay !!

Monday, July 04, 2011 PCL 7 Comments

Salam bloggers.........

anda blues hari ni...kalau tak bagus la...



"Monday blues"…tak selalunya akan berlaku…Cuba ikut rutin kita seperti biasa, macam kalau waktu kerja bangun awal pada hujung minggu dan buat aktiviti yang tak dapat dibuat semasa hari bekerja. Tapi kadang2 “blues” akan berlaku pada hari lain juga.

Ada yang kata nikmat cuti hujung minggu jangan disia2kan...tapi jangan efek kepada hari kerja yang berikutnya...

7 comments:

  1. AnonymousJuly 04, 2011

    kalau kat Kat kelantan takde monday Blues tapi Blues Pagi Ahad hahaha...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    Setiap hari tetap rasa sama...bersemangat :)

    ReplyDelete
  3. ada jugak blues sebaik sahaja jejak kaki ke office dan nampak muka2 yang tak menarik

    ReplyDelete
  4. @nuruhuda_329 Terima Kasih..singgah selalu.
    @Abd Razak W'salam..sepatutnya cmtulah..semangat !!
    @sW33tdARLiNGhaha..mcm2 ragam manusia moody..layan!

    ReplyDelete
  5. boleh masuk blues gang! ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.