Segmen : Saya Blogger Asal

Sunday, July 03, 2011 PCL 9 Comments


Salam...malam sabtu..erk..pagi2 Ahad la...tak ngantuk lg kan!




SAYA asal blogger Perak Darul Ridzuan...kampung mana ?...klik sini, korang nak join segmen ni bole jer..KLIK .

ok ..tu jer.

..

9 comments:

  1. AnonymousJuly 03, 2011

    onghang perok rupe ye mengkome nih... ooo...^^

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 03, 2011

    thx orang perak.... :)

    ReplyDelete
  3. @She's Gee yup! org Perak tp tak pandai ckp perok..heeee

    ReplyDelete
  4. @muz welkam..bagus ada segmen cmni...

    ReplyDelete
  5. wah... sama ler org perak...

    ReplyDelete
  6. gary singgah cne pulak... hehehe~..
    jom vote gary dalam pertandingan blog kreatif!!.. hehe~

    ReplyDelete
  7. yaaa.. org perak datang balik follow sini.. :))

    ReplyDelete
  8. blogger kuala kangso datang follow .

    ReplyDelete
  9. genk terbang dari sabah hendak berkenalan dengan orang perak..
    ehehhe..
    salam perkenalan dari negeri di bawah bayu..



    JOM KOMEN ENTRI GENK
    JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.