SEHELAIBAJU BUAT MENYAPU SI AIR MATA

Friday, July 15, 2011 PCL 14 Comments

Assalamualaikum wbt,

...6.30am dah start hujan kat Banting ni....ni dah 8.30 cuaca masih lg kelam.. gerimis mengundang mereka dengan kesesakan lalulintas di jalan2 raya...Syukur Alhamdulillah di sini masih ok keadaanya...tak sampai 5 minit dah sampai kat ofis.

hujan rahmat di hari mulia ini mudah-mudahan mengurangkan sikit jerebu yang melanda kawasan berkenaan.....itulah rahmat sebenarnya.

...dari halaman http://mohdnaser.blogspot.com/ aku menyusuri blogger

http://madammondoq.com/ dan membaca tentang entrinya yang bertajuk


SEHELAIBAJU Buat Menyapu Air Mata..




... saya ingin mengajak kita semua berbuat kebaikkan insyaAllah, dengan menyertai program/kempen ini..Program ini bermula 1 Julai hingga 25 Ogos 2011 dan terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat dan bersedia untuk menyumbang. Dari sumbangan itu kita mampu salurkan kepada mereka yang sentiasa menanti dan memerlukan bantuan.

"Bagi menjayakan program ini pihak SEHELAIBAJU.COM amat berharap sumbangan dari anda walaupun hanya sehelai (sepasang baju) melayu atau baju kurung BARU untuk diagihkan kepada anak-anak yatim dan golongan kurang mampu menjelang Ramadhan dan Aidilfitri tahun ini."

Sumbangan boleh di kirim ke alamat ini:

TEAM SEHELAI BAJU BUAT MENYAPU SI AIR MATA
No. 12, Jalan Platinum 7/44 Seksyen 7,
40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
(U.P: Ahmad Saabun) Tel: 016-2151192
Email: ahmadsaabun@sehelaibaju.com

sekian, salam ceria.

..

14 comments:

  1. ciklie, salam pagi jumaat

    ReplyDelete
  2. lari topik sket..

    kita dpt duit zakat tiap2 thn berjuta2..tp ke mn pegi nyer duit zakat tu?

    Kerana LiverpoolFC episode 1

    ReplyDelete
  3. w/pun sehelai, sikit2 lama jd bukit

    ReplyDelete
  4. @http://aniesandyou.blogspot.com pihak yg berkenaan dah buat keja yg dipertanggungjawabkan...insyaAllah , kita tunaikan tanggungjawab kita.

    ReplyDelete
  5. @syariza09 betul sanggat2 tu..

    @mzhany salam jumaat yg mulia

    ReplyDelete
  6. insyallah...


    pstttt...cantik backgroud baru..biru mata hitamku..hehehe

    ReplyDelete
  7. thnks..info ni, jom kita menyunbangkan barang sehelai baju....baju baru tau !!

    ReplyDelete
  8. Menarik..nanti nak ckp kat ayah maii laa :D
    Thanx info ni..

    ReplyDelete
  9. amalan yang baik dan ikhlas
    moga2 mereka bergembira bersama kita

    ReplyDelete
  10. AnonymousJuly 17, 2011

    InsyaAllah.. =)

    ReplyDelete
  11. thanx 4 d info ^^

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/semenjak-due-menjak.html

    ReplyDelete
  12. kerana sehelai baju, boleh membuatkan mereka tersenyum gembira...

    ReplyDelete
  13. biru dan tenang jer ngan backgroud nih hehehe

    ReplyDelete
  14. sedih kan nengok anak2 yatim yang kecik2 nih... hidup ngan kawan2, tak pernah merasa kasih sayang ibu dan ayah.. saya kalo nengok dia orang ni memang boleh menitik air mata, sedih sesangat..

    Insyaallah, akan cuba join kempen..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.