Wordless Wednesday #17 - Terima Kasih

Wednesday, July 20, 2011 PCL 30 Comments

Daily stats13 July
1,102
Total page views
654
Total visitors
473
First time visitors

1.68
Page views per visit
72.3%
New visitors ratio
Daily stats6 July
1,173
Total page views
657
Total visitors
472
First time visitors

1.78
Page views per visit
71.8%
New visitors ratio
Daily stats29 June

1,259
Total page views
749
Total visitors
477
First time visitors

1.68
Page views per visit
63.6%
New visitors ratio





30 comments:

  1. 3 minggu yg menampakkan peningkatan pelawat baru ke blog ini..

    ReplyDelete
  2. suka msuk sini sebab nak tengok jam kat atas tu gerak-gerak...
    homaiiii..CHOMELLE gilerrrrrrrrrr!!! :D

    ReplyDelete
  3. ok, now i'm the one.heee.... jalan2 di sini.

    ReplyDelete
  4. wahh tinggi nye ! rawt rawt tak pernah ade cam tu

    WW # IM BEGGING!
    http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-im-begging.html

    ReplyDelete
  5. wow...dahsyat nye...hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah...mesti lagi semangat berblogkan...

    ReplyDelete
  7. sama2.........................

    kita sama2 support sesama kita..

    ReplyDelete
  8. banyaknya peningkatan..;)

    ReplyDelete
  9. waa good2, tahniah, keep it up! ^^

    ReplyDelete
  10. tahniah !!
    hebat nya !!
    jom tgk ww ninie pula
    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4-couple-mug.html

    ReplyDelete
  11. great! keep it up!

    tQ singgah , dtg bls kunjungan.. n follow gak!

    Keep in touch!

    ReplyDelete
  12. wah! pncapaian yg hebat! bravo bravo!

    ReplyDelete
  13. wah
    ramai tu
    hebat
    :-)

    ReplyDelete
  14. errr....tak faham nak baca statistik tu

    ReplyDelete
  15. wah..congratz^^
    dahsyat jgk pakcik sorang ni...

    ReplyDelete
  16. lama tak melawat pCL . ape kabo ? heheh ;)

    ReplyDelete
  17. AnonymousJuly 20, 2011

    Oh, cerita bola, ingat apa tadi.

    ReplyDelete
  18. wahhh. ramai visitor.
    congratz. :)

    ReplyDelete
  19. tudiaaaaaaaaaaaa... meriah nampak....

    ( jom klik )( jom klik )

    ReplyDelete
  20. WuMing adalah salah seorang dari VVIP kat sini... Fuh!!! caya lah

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.