RABU KEDU #25 - Akukah Yang Bersalah !

Wednesday, August 24, 2011 PCL 16 Comments

سلام عليكم al-salāmu 'alaykum; selamat sejahtera ke atas kamu semua.




siput... babi.... Pictures, Images and Photos




official Blog for this ref : WW

16 comments:

  1. aiyaaak
    kenapa ada si gary tu...heheh =p

    ReplyDelete
  2. err lain mcm jer siput ni berjalan,hehe

    ReplyDelete
  3. ahah. speasis rare nihh..ada tanah hahah

    ReplyDelete
  4. huh... ni siput ada tangan ke??

    ReplyDelete
  5. mana lah spongebob ni>? ahaha

    ReplyDelete
  6. I yg penat tgk sipot neh..
    hahahahaha! =P

    ReplyDelete
  7. siput ni maju ke depan ke x nie? hehehe

    ReplyDelete
  8. gigih siput tu berjalan..hehe

    ReplyDelete
  9. haha. jgn give up wahai siputku syg !


    http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-11-masalah-remaja.html

    ReplyDelete
  10. Nak balik raya tu, bertolak awal2, biar lambat asal selamat.

    ReplyDelete
  11. siput zaman sekarang...semua nak cepat...

    ReplyDelete
  12. ksian sipot tu, dia pose gak kew??hi3

    jom join GA di sinie =>
    http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  13. pergh laju ape dia jalan, haha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.