Wordless Wednesday #20 - Dah order da !

Wednesday, August 03, 2011 PCL 22 Comments






22 comments:

  1. demam bola pak arab nih....

    ReplyDelete
  2. hahha jersi malaysia ke tuh? ;D

    ReplyDelete
  3. jubah raya 2011...Harimau Malaya ok jgak !

    ReplyDelete
  4. hamboi. taknak kalah~ haha
    comel je jubah mcm ni:D

    ReplyDelete
  5. main bola pakai jubah ni pun ok gak xD

    ReplyDelete
  6. brazil ngn perancis..haha

    ReplyDelete
  7. hamboi..siap bernombor tu....
    tak tahan..kah3x

    Wordless Wednesday #6 =)

    ReplyDelete
  8. gambar world cup ari tu
    hehehehe

    ReplyDelete
  9. unik lah...

    selamat hari rabu dan ber-wordless wednesday :)

    ReplyDelete
  10. yang biru tu dah macam superman dah... hahaha

    http://www.alepridz.com/

    ReplyDelete
  11. ini ape?..baju ujan ke?

    ReplyDelete
  12. pakai jubah ke raye thn ni? hehe~

    ReplyDelete
  13. jubah harimau malaya xde? hehe pak arab pun semangat.. :D

    ReplyDelete
  14. yg lagi syok, siap matching baju ngan penutup kepala tuh.. apa namanya ekk.. serban? :D

    ReplyDelete
  15. semat2...wat jubah raya..=)

    ReplyDelete
  16. Memang semangat bola yang tinggi ni..haha..

    ReplyDelete
  17. mcm mana nak oder ni p@kcikLie? haha :P

    ReplyDelete
  18. hai!!!cf dtg..hep..baju bola dgn jubah?ni btl ke cobaan..hehe..follow sini..jom kenal2..:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.