Jangan Sampai Masalah Kecil Menghancurkan Hidup Anda..

Tuesday, September 06, 2011 Nazlee Ismail 3 Comments

Assalamualaikum...APA KHABAR ANDA SEMUA ? pCL dah kembali dari bercuti raya di kampung halaman.

tajuk tu saja jer nak memberi ingatan pada diri ini dan juga sesiapa juga yang berkenaan..

hurm , cuti sakan sampai tak tau apa berlaku dengan dunia maya ni...tinggal terus!!,  nasib baiklah ada juga tetamu yang sudi menyinggah dan meninggalkan komen, boleh la pCL  membalas kunjungan anda kejap lagi.., insyaAllah secara berperingkat ye...terima kasih untuk anda sekali lagi.

Selamat hari raya dan salam kunjung mengunjung.

"KEHIDUPAN INI TERLALU SINGKAT UNTUK KITA ISI DENGAN PERBALAHAN"

ramai di kalangan manusia yang bersedih hanya disebabkan perkara2 kecil yang tidak membawa erti ...eloklah di bulan Syawal yang mulia ini kita saling bermaafan, mudah-mudahan silaturrahim terus berpanjangan.

psst...2 hari lg baru masuk keja..tu yg bestnya.

..

sampaikan ucapan hari lahir buat isteriku Nordiana Mohd Saad @ mamaDiana  (6 september) Moga senantiasa diRahmatinyaNYA dan diTentukan Jannah..Aaminnn..


3 comments:

  1. tp fikiran org pompuan x mcm tu...yg rumit tu la yg sering difikirkan / diserabutkan

    ReplyDelete
  2. =]
    tol tu..
    selmat kembali! =]

    ReplyDelete
  3. Selamat berblogging kembali..huhu..:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.