Nak Cari Tosei..nak makan tosei..

Wednesday, September 07, 2011 Nazlee Ismail 7 Comments

Salam... haha dah malam-malam ni nak keluar , kalau siang2 tadi cuaca panas sangat..

cari makanan lain sikit dari biasa..jom p kedai mamak pekena tosei ..

tosei mamak...oder spesel sikit, tambah chesse...atau tosei bawang...tapi tu semua mak mertua aku punya selera...anak menantu ikutkan aje.




credit to google...sempoi !

aku ni , kalau ikutkan selera boleh je makan ..., tapi ada pulak yang dok kata... kontrol sikit makan tu ..perut dah membulat...huhu tapi nampak lagi ensem [kata mamadiana lah] .

makan malam [petang tadi] pon aku kunyah slow..slow, ikut sunnah Nabi.
InsyaAllah boleh ! .

p/s : kite tengok jer dorang makan2...peneman setia janji bahagia.

.



7 comments:

  1. wah..nampak sedap je..yummy...tosei katne tu?

    ReplyDelete
  2. huuuuu
    dah lame x pekene tosei
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hany tak makan tosei ciklie hihihi

    ReplyDelete
  4. nampak macam sedap je.. siap ada cheese? waw

    ReplyDelete
  5. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. berhati-hati makan kat kedai mamak.. tgk video kes rompakan di kedai mamak naik seram bulu roma queen..

    tosei mmg sedap!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.