RABU KEDU #26 - 'BERMAHARAJA LELA'

Wednesday, September 07, 2011 PCL 17 Comments



KEKEDUAN DI SINI JUGA [http://www.facebook.com/WordlessWednesdayMy], [http://malaysianww.blogspot.com/]

17 comments:

  1. ape tu sarang semut ke besar nye,,

    tapi kueh sarang semot sedap kan ;)

    ReplyDelete
  2. huuu
    mang tekedu nih..x taw nak teka pe..hehehe

    ReplyDelete
  3. sarang semut gatal,hehe..:)

    ReplyDelete
  4. kat dalam tanah tu lagi hebat sebenar nya.... memang hebat semut2 ni buat rumah...

    ReplyDelete
  5. semut banting gemok2..mcm tuannya..hihihi

    ReplyDelete
  6. mak aiihhh ... byk betul sarangnya tuh ...

    ReplyDelete
  7. nak bunuh kesian..tak sampai hati...tp....huhuhu

    ReplyDelete
  8. sarang semut.. banyak nie... dekat tanah yang gebu n kering... mmg banyak sarang kat situ...

    ReplyDelete
  9. woo seminggu dh mcm tu kota mereka..
    hebat

    ReplyDelete
  10. @cinnamon.com: wei lasernyer makcik aku ni..tak syg mulut ea...hahaha.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.