RABU KEDU #27 - Insaflah ..

Wednesday, September 14, 2011 Nazlee Ismail 12 Comments






kedu anda di sini : http://malaysianww.blogspot.com/

12 comments:

  1. Tak lalu situ... kena gi ronda ni

    ReplyDelete
  2. =]
    waaaaaaaaaa
    bgusnye kedai niii
    hehehee

    ReplyDelete
  3. ni surau kan? patot setiap suray kena ade ni kan ;)

    ReplyDelete
  4. iklan yang bagus sekali.... patut dibanyakkan

    ReplyDelete
  5. baguslah ada banner mcmnie. arap2 diambil sebagai peringatan ^^, jom singgah tgk #WW saya : wordless wednesday #13

    ReplyDelete
  6. Bagus lah...insaf sesiapa yg lalu area ni..

    ReplyDelete
  7. Ini superb! Daripada ruang iklan yang belum disewa tu terbiar kosong je, baik letak ayat-ayat macam ni. Sekurang-kurangnya ada faedah.

    ReplyDelete
  8. yezza!!! iklan cmni la yg kte cr :)

    ReplyDelete
  9. Tapikan, rasanya masa lalu kat situ saja orang jadi insaf. Dah lepas tempat tu, masih insafkah? Apa pun, kesedaran diri itu perlu kuat.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.