RABU KEDU #29 - Jumpa ni kat pantai Morib..banyak !

Wednesday, September 28, 2011 Nazlee Ismail 5 Comments

Info :
WW ni satu trend utk semua bloggers di alam Maya. Di mana setiap rabu semua bloggers membuat post tanpa apa2 caption/penerangan/cerita dan sebagainya. Gambar mempunyai seribu maksud tak gitu? Biar gambar yang menceritakan segala2nya.

__________________ silakan !______________________________________











5 comments:

  1. kat tempat lain xde ke? tp kat morib mmg byk...

    ReplyDelete
  2. comelnya buah durian..hehe,boleh buat subang lg kan..

    ReplyDelete
  3. cumel jer PCL...boleh buat anting2 ank2 main...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.