SEGMEN : Lagu Ini ...

Wednesday, September 28, 2011 PCL 12 Comments

Tajuk/Lirik Lagu: Di Sana Menanti Di Sini Menunggu
Penyanyi: Ukays


Seumur hidup aku
Ini yang pertama
Pintu hatiku diketuk
Oleh dua wanita
Punyai ciri selama ini ku cari
Berbeza wajah ayunya tetap asli

Kalau ku pilih di sini
Apa kata di sana
Kalau ku pilih di sana
Di sini akan terluka
Perlukah aku pilih keduanya
Bahagi kasih adil-adilnya

1
Sungguh ku merasa resah
Untuk menilai sesuatu yang indah
Namunku ada pepatah
Yang aku gubah...

Di sana hanyalah menanti
Sampai bila pun ku tak pasti
Bertanya khabar melalui tinta
Jarang sekali bertemu muka
Namunku tahu dia setia

Dan di sini tetap menunggu
Berada jelas di mataku
Kasih tak luak terhadap aku
Sanggup menunggu kata putusku
Sayang ketabahanmu menawanku

( ulang dari 1 )

Ku terima satu nota
Ringkas tulisannya
Dia sedia undur diri
Dan memaafkanku
Katanya anggap ini satu mimpi
Yang datang sekadar...
Untuk menguji...


.....tapi sebenarnya dia masih setia dengan ku sehingga kini...bila dengar je lagu ni macam terasa nak balik semula ke zaman tu...huh ! impossible lah ..
so, rasa cepat2 nak balik rumah je...kerana dia menanti di sana.

korang nak kongsikan jugak....boleh la join segmen ini :




Tarikh tutupnya 28 SEPTEMBER 2011 pada jam 12 tengahmalam.

ok, bai2.

..


12 comments:

  1. lagu ni, best dengar...setia menunggu hehehe

    ReplyDelete
  2. lagu ni pun saya ade kenangan gak...tapi nasib xletak yg ni...kang same lak dgn PCL...neway lg ni mmg bez...

    ReplyDelete
  3. teringat dekat seseorang .. pernah jadi dekat Tia .. dia tak tau nak pilih mana .. hmmm ..

    alhamdulillah , kalau itu jugak yang masih setia :)

    ReplyDelete
  4. lagu nie buat kancil bersedih taw...hehehe...lagu penuh kenangan...memilih antara satu...akhirnya dua2 ndak terpilih...hehehe

    ReplyDelete
  5. lagu ni..terkenang2 la..hmm

    http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh kelass!! hehehe minat lagu nie gakk :D

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/09/ku-menanti-ku-menangis.html

    ReplyDelete
  7. hiba hati bila dgr lagu nie...dulu suka sgt nyanyi lagu kumpulan ukays....smpai akak ku dh naik bosan asyik memekak dgn lagu2 tu jer

    ReplyDelete
  8. alahai..sukar mamilih antara 2 kalau gini...:)

    singgah sini dari ruangan yg sama yer..:)

    ReplyDelete
  9. wow ukays..peberet gak.dulu2.hehehhe :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.