AARON AZIZ...kita sebaya la...

Thursday, October 13, 2011 Nazlee Ismail 11 Comments

..awat jadi lagu ni..spontan ja tetiba hari kahmis ni.



haha tak bole blah.. kebetulan ja tu ....aku ni warganegara dia plak baru ja nak mohon taraf kerakyatan Malaysia hari ni...dengaq kata kat Malaysia ni dia dah selesa sangat...hurm!

pasai pa dia nampak lebih muda ni...adakah benar kami sebaya ?
check it out !




ataupon balik malam sat ni, pakat tonyoh scrub kat muka bagi licin sikit..hahaha.

baru la kita SERUPA bukan sebaya lah...


ok cau , nak amik barang aku oder dah sampai..

cau dulu, ok bai2..

11 comments:

  1. sebaya ye...tapi tengok anak dia kecik2 lagi..anak PCL dah anak dara sunti...hihiihi

    ReplyDelete
  2. @Sz: dia lambat dpt jodoh..tu pasai la..


    @abghani: wakakkaa ha ha betoi tu , masuk dlm oven ja..

    ReplyDelete
  3. caya x caya.. caya ke x? mcm x jer.. hehehehe :)

    ReplyDelete
  4. hehhe sebaya eh...mcm xcaya jer ahahaha...amponnn

    ReplyDelete
  5. hehhe..nak wat2 percayalah..

    ReplyDelete
  6. rakan sebaya rupenya hehehehe

    ReplyDelete
  7. ececece SPONTAN eh PCL? hehe



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  8. dia tak pernah kerja berat...kan???

    ReplyDelete
  9. ooo...je ke, eeemmmm...nanti nak compre hahahaaa

    ReplyDelete
  10. @diana: memang betoi la kot dia sentiasa jaga penampilannya..kita ni biasa2 saja...ada hati lak tu...biaq pi la.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.