Haaa..tengok apa tu Pak Maon !!

Thursday, October 13, 2011 PCL 10 Comments

salam...

emm spontan pagi ni, mungkin ada yang masih ingat apa yang di lakukan oleh Pak Maon (Allahyarham Mahmud june) dalam filem 70an tersebut...haha cer teka?



...itu zaman takde youtube...haha sekarang ni senang2 je boleh dapat...kan !

so, PCL nak ingatkan walaupon benda ni dah sedia maklum sangat2...tapi nak juga ingatkan kepada ibu bapa supaya sentiasa berwaspada terhadap anak2 tentang penggunaan internet.....isteri2 pon sama gak , sesekali tegok2 suami anda sama, dok sengeh2 sorang2 depan laptop...sorok2 lak tu...haha gi intai tengok ! kang jadi cam Pak Maon plak....

La..la..la..la.. huhuhu.

ok bai2 dulu lah.

..



10 comments:

  1. Betul tu..
    jap nak ingat filem apa ne..
    do re mi kan??kalau tak silap genk lah..genk pun ingat2 lupa,dok tbyg filen bujang lapok pla huhuhu


    MENARIK HARI INI
    1FREE DOODLE MUSLIMAH
    2.KES MENANTU DI CABUL
    3.AGAK-AGAK KORANG BOLEH KETAWA TAK BACA ENTRI INI?

    ReplyDelete
  2. Heheheh.. Rasa²nya saya ingat apa yang Pak Maon tengah syiok tengok tu..



    Sama² saling mengingati.. ;)

    ReplyDelete
  3. hahahha...betul3, bukan boleh percaya ni huuhuh

    tapi anak2 memang kena pantau, semua mudah hanya dihujung jari kan?

    ReplyDelete
  4. heee...pak maon tengah baca buku sejarah tu.."Sejarah Hang Tuah"..hee~

    ReplyDelete
  5. tinggal sejarah dia kan...:)

    dah review blog ni..all the best ok

    ReplyDelete
  6. risau laa bila dunia semakin cangih ni

    ReplyDelete
  7. hehe..mmg plu dipantau..")

    ReplyDelete
  8. tak de majalah yg pelik2,pc dekat depan mata je...hehe

    ReplyDelete
  9. dunia tanpa sempadan, tapi akhlak pergaulan tetap di batasi

    ReplyDelete
  10. betul tue!! mmg perlu diawasi...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.