Jangan asyik dok komplen !

Friday, October 14, 2011 Nazlee Ismail 17 Comments

..emm, kalau makan sarapan tu bagi orang lelaki khususnya suami ...jangan la banyak bunyi, apa yang dihidang isteri tu makan je lah..dorang tu tau la nak jaga makan kita...

terlebih jaga, sihat.....terlebih jaga lagi, badan naik, perut pon ikut gak...itu la 'lambang kebahagian'...ok tak?

ok la tu....



emmm PCL  mentain je tapi sejak keja dengan gomen ni..agak 'naik sikit', kalau ke gym selalu mesti nampak body ketul2 punya lah..haha 

okay..ingat para suami dan anak-anak sekalian.....apa yang dihidangkan tu baik makan pagi, tengahari, malam ke... makan je lah ye.

bersyukur dengan apa yang ada....jangan asyik dok komplen !

17 comments:

  1. betul tu PCL..jgn selalu komplen...bersyukur de org tolong masakkan

    ReplyDelete
  2. A'ah betullah tu. Kakak sokong lebih 100%. Kami dah selalu dok pikir apa nak masak. So... makan je apa yg dimasak. Kalau di Somalia lagilah rumput pun tak ada tau utk dimakan.

    ReplyDelete
  3. Taw xpe..
    kang dok complain bini pn mls nk msk huuhuh..

    ReplyDelete
  4. setuju...tapi saya tak makan ikan...agk2 kalau kawen nnt mcm mane ek??hehehe

    ReplyDelete
  5. betulllllll..rase nak paste je ayat PCL ni kat laki sye..mencik..byk munyik

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah en. Hubby makan apa saja yg dihidangkan.. mmg x pernah complain.. sedap ke x sedap ke makanan yg dihidang pasti habis licin dimkan... :)

    ReplyDelete
  7. sapa2 yg suka komplen tu try masak plak utk bini...hihihi

    ReplyDelete
  8. suruh masak sendiri kalau nak tengok..jgn tau komplene je hihii

    ReplyDelete
  9. komplen dalam hati je hehehe

    ReplyDelete
  10. tapi kalo kena komplen gak, para isteri jangan ler sedih.. take it as a challenge.. hihi... atte dah bertawun kawin, sokmo masak tak sedap, mestilah orang komplen.. hikhik..

    ReplyDelete
  11. heheh.. kalau tak suka, msk sendiri la.. :P

    ReplyDelete
  12. @Anaa:yess..mmg betul tu wahai para isteri..take it as a challenge, pandai ko Anaa..

    ReplyDelete
  13. betul tu, sokong.. kecik hati isteri kalau nak dibanding masakan ngan chef mana2.. kalau nak sedap p kawen ngan chef la kan?

    ReplyDelete
  14. PCL n MMD : no hal, dah besa.. hahaha..

    ReplyDelete
  15. betul.. bersyukur dengan apa yang ada.. tapi bab masak2 ni en. suami lagi terror.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  16. yup setuju sangat..kena bersyukur dgn apa yg ada..ada yg susah nak makan sesuap nasi pun payah...:')

    ReplyDelete
  17. bersyukur la dengan apa yang ada kan PCL...hee~ :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.