Jangan Ikutkan Hati....

Friday, October 28, 2011 PCL 7 Comments

....emmm, kopi panas dan 2,3 keping biskut planta...memang sempoilah !

memang kena dgn selera aku...elok2 lepas solat Jumaat, hujan turun...kalau layan mata ni maunya hanyut.... di suasana yang kelam di luar sana tu, rasa2 cm nak malam plak dah.

tambah kopi lagi ! bagi cekang mata sikit...releks PCL, jgn ikutkan hati...





"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

7 comments:

  1. bessnya makan biskut ngan kopi panas, kalau ada dapat ke elak mata tertido sedangkan banyak sangat kertas nak ditanda, ingatkan cuti deepavali seminggu dapat habiskan 75% ke.. ni belum 60% pun siap, cam ne niiii

    ReplyDelete
  2. Di JB pagi tadi hingga tengahari mendung dah sayup-sayup adalah gerimis, sekarang dah cerah. Matahari pun ada keluar bolehlah kalau nak tengok bayang-bayang

    ReplyDelete
  3. hihihihi jgn ikutkn hati, minum kopi di kala hujan mmg best.

    ReplyDelete
  4. tido time hujan memang tebaik huhuh

    ReplyDelete
  5. kopi panas, dh lama tak minum.. ish2 sdap tu pakcik li

    ReplyDelete
  6. klu ada kopi panas mesti ada dgn goreng pisang panassssssssssss......

    mmg teranggggkat lah!

    ReplyDelete
  7. SALAM,
    BETUL TU, JANGAN IKUT HATI DAN PERASAAN. GUNAKAN AKAL FIKIRAN DAN JADIKAN SYARIAT AGAMA SEBAGAI PANDUAN

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.