Kalau nak cari sesuatu tu jangan sampai melalaikan ..

Monday, October 31, 2011 PCL 6 Comments

....balik keja terus pi pasar malam...tau apa yang aku cari !!,..ni dia..



walaupon hujan tapi orang tetap masih ramai lagi...ehh kekadang tu ada yang 'rghalit' sampai dah masuk waktu maghrib masih duk membeli belah lagi...kalu ikutkan sepatutnya..'belah' la dari situ...balik rumah, wahai isteri.. janganlah libatkan suami anda supaya terpengaruh dengan nafsu membeli tu...

dah beli apa yang dihajatkan, cepat2 berlalu pergi...

okeh berbalik pada cerita masalodeh tu..dulu pon aku penah buat entri ni...

tapi kat mana-mana pon boleh jumpa yang sedap2..cumanya kena pi cari ja..jumpa la tu nanti ni.

...INGAT ! kalau nak cari sesuatu tu jangan sampai melalaikan waktu2 yang sepatutnya wajib bagi kita untuk dilaksanakan.

salam.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

6 comments:

  1. btol 2..setuju sgt..huhu..x mkn masalodeh 2 la

    ReplyDelete
  2. betoi betoi , setuju sangat

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum PCL,

    Dulu di terengganu semasa PAS mentadbir negeri, bila waktu maghrib, pasar malam ditutup sekejap. Caranya bekalan elekrik ke pasar malam ditutup. Jadi semua pembeli/penjual bergelap tak boleh berjual beli. Berhenti sholat maghrib.

    ReplyDelete
  4. betul tu,bukan orang yg membeli je,yg menjual tu pun..

    ReplyDelete
  5. masalodeh, tak pernah dengar pun

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.