Santai malam bersama MyFm - Dj Firol

Saturday, October 01, 2011 PCL 2 Comments




..malam ni nak blogging dgn berlagu bersama DjMyFm ...huu tak penah2 plak aku buat cmni..selalunya masuk blog yg ada lagu pon aku malas nak continue terjah...

alahai ni bukannya ape..dj firol tu kawan lama masa skolah SMSP dulu., so ada peluang nak minta lagu..

nak tau lagu apa....haa macam kat segmen ni la lagunya Di Sana Menanti Di Sini Menunggu..

wah keeelasss gitew...

jom layan myFm.

..




2 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.