Somtam....penah makan ke?

Sunday, October 02, 2011 Nazlee Ismail 12 Comments

Salam tengahari ahad...hari minggu makan2 best tak ??...emm somtam penah makan tak ni?...okeh tengok gambar ni..tengok je lah..hehehe










..huhuhu..pedas2 awuuuss...awuus ! tengah2 hari makan Somtam, bukan pe..teringin nak makan...dah lama cari selalu je terlupa nak beli, tapi pagi tadi pegi Pasar Kemboja ada jual lak kat situ...

12 comments:

  1. penah sekali typ xsedap

    ReplyDelete
  2. @KhaiRin:looo awat plak x sdp tu..

    ReplyDelete
  3. pernah makan dah..banyak kali huhu..memang sedap kalau bahannye fresh...pedas..best..cam kerabu gak

    ReplyDelete
  4. hany takot nk try...ahah tgk dia campur2 mcm2...huhu risauuuu takleh trima...

    ReplyDelete
  5. owh sedap nie!
    kalau tau dulu selalu sgt makan, pedas....

    ReplyDelete
  6. pernah mkn..tp x suka sgt..hehehe

    ReplyDelete
  7. xpernah makan ler plak,tp mmg fev pedas2 ni semua..hehe..

    ReplyDelete
  8. mcm sedap la..terliur!

    salam kenal..Nini dtg dari segmen Lulu.tq sudi singgah blog Nini :)

    ReplyDelete
  9. NAMPAK MCM SEDAP..TAK PERNAH MAKAN HUHUU

    ReplyDelete
  10. Tak pernah makan hihihi sedap ke?

    ReplyDelete
  11. skali tgk mcm makanan org korea ^^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.