Aku, dia dan sesuatu - Wordless Wednesday.

Wednesday, November 02, 2011 PCL 12 Comments

owh ! Wordless Wednesday, tak perlu kata apa-apa...









12 comments:

  1. koleksi jam pcl ek?

    ReplyDelete
  2. Satu tuk PCL satu tuk MMD haha... barulah adilkan:)

    ReplyDelete
  3. salam kenal

    singgah dari blog kakcik, tgk dalam senarai peserta yang insyaAllah akan hadir di rumah dato LF

    singgah terus follow, mana tau kot ada rezeki jumpa nnt leh kenal terus kan

    kalu sudi, jom follow ai pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hah...!!! tengok jam PCL teringat jam kak aina kat kedai, dah 2 bulan tak gi ambil lagik...

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie: yeah betul sangat la tu...elok la dapat yg baru sama2 baru.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.