Apa yang boleh buat anda rasa tenang je.....?

Sunday, November 13, 2011 PCL 8 Comments



Ehhh releks je ujung minggu ni...dok depan tivi memang boring je kan...tatau pa nk buat,
...tengok ikan2 dalam aquarium..emm ikan pon boring tengok kita balik..hhuhu.

semalam ke Hospital Selayang, ziarah ank buah masuk wad...kesian kan, orang sakit lagi la boring kan. ...kalau boleh nak sangat cepat keluar dari wad tuh...

syukurlah, dalam kita dok sihat walafiat ni buat lah sesuatu yang tak memboringkan. ... juga memberi makna kepada diri dan yang penting siisi keluarga.ingat tu, jangan hepi sorang2 je...

okay lah...ke mana kita?

bawa anak2 jenjalan. ...jom., babai.



"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

8 comments:

  1. huhuhu, sekarang pun mmg rasa tgh boring amat2 sangat nie

    ReplyDelete
  2. selamat berjalan-jalan!

    ReplyDelete
  3. sekarang ni pon tengah tension...

    ReplyDelete
  4. jalan hujung minggu..lebih relax ambil udara segar

    ReplyDelete
  5. semoga anak buah sihat hendaknya

    ReplyDelete
  6. jalan kat tempat yang tak bising...dan pemandangan yang cantik...;d

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum PCL

    moga anak buah cepat sembuh

    Wassalam

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.