Banting - Sepang - Parit Buntar - Sg Petani.

Friday, November 04, 2011 PCL 5 Comments


salam...adakah anda dalam perjalanan ke kampung halaman?

kalau betul, anda sama dengan pcl....hehe, tengah melayan mata samada nak teruskan atau bermalam dulu di Sepang umah kakak.

ada petua nak hilangkan rasa mengantuk....selain dari tidur?

KORANG TENGOK AKU BAWA BEKAL APA????

boleh tahan ke mata aku ni...


aduhai, masih dalam delima....



"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

5 comments:

  1. abg long ni. kalau mata dah mengantuk, minum apa pun tak jadi...ubatnya tidur juga

    ReplyDelete
  2. Lebih baik tidur dulu, lebih selamat. :)

    # Entri terbaru :
    http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/11/pemergianku-hanyalah-seketika-bukan.html

    ReplyDelete
  3. jalan baik, bagi lelap mata dulu, dapat selelap dua pun dah ok
    selamat menyambut aidiladha
    semoga selamat sampai di kampung halaman

    sp di mana? mil sya sp di sungai lalang sebelah balai polis tu rumah tok

    ReplyDelete
  4. yeah sy dah smpai kg..nie..parit buntar

    ReplyDelete
  5. @kasihibu:dekat sangat la tu dgn umh mamaD, dpn SKSL.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.