Berhiaslah Wahai Suami....

Thursday, November 03, 2011 PCL 18 Comments

...emm, nak kan isteri selalu berhias.. sentisa bersih dan nak sesedap mata dipandangan suami.

Huh! kemain lagi no...

 timbang berat sebelah !...kalau suruh pasangan tu, tengok-tengok la diri sendiri sama...

isteri bertumit tinggi, mana boleh jadi kita ni bercapal jer...

low profile , bukan tu gayanya...

[kat dalam bilik/rumah jangan citer kat sini...]

tapi kalau keluar jalan-jalan tu jangan la 'nampak tempang' !!!!..

tau la alakadar je..tapi kena tengok rasionalnya...

memahami kehendak pasangan masing-masing.



pssst...[kekadang tu ada yang bermonolog dalam hati.., cinta sejati, malas nak bising2..ikutkan saja apa yang ada..huhu]..bahagia tetap bahagia !~






"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

18 comments:

  1. betul tu p@kcik...mana aci kan...suh bini berhias tapi dia???hehee

    ReplyDelete
  2. weyyyyyy bru lps borak ngan tunang psl nih...haha

    die kata uniform die kat umah kain pelikat je...huwaaa...

    sib baik bila kuar encem gk hehe

    ReplyDelete
  3. betul2 baru adil n saksamaaa ekeke

    ReplyDelete
  4. same2lah melaram ek..huhu

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikom PCL.. :)
    mekasih ye jenguk 'rmh' teman td. insyaAllah jumpe kite d rmh dato' nnti..
    sgtlah stuju dgn tajuk topik.. baru le rmhtangga tmbh 'berseri' kan?

    ReplyDelete
  6. SETUJU PCL!
    like sejuta kali..hehe
    suami pon kena jaga penampilan diri

    ReplyDelete
  7. Bukan nak tuntut semua perkara menjadi adil (akur dgn kedudukan isteri adalah selepas suami) tetapi dlm hal yg remeh mcm nie sy rasa eloklah lelaki tunjukkan cth baik pd isteri. Ye dak? Hiks~

    ReplyDelete
  8. sama2 berhias baru la nmpk cun....klu sebelah pihak jer nak kena nmpk cantik x adil la plak...karang de mata yg menjeling2...

    ReplyDelete
  9. selalu kalao hias lebih, hasben kita senyum meleret.. hehhehe..

    ReplyDelete
  10. Salam Ukwah,
    Terimakasih atas lawatan ke blog TendangTerajang dan mendaftar sebagai "Followers". Blog tuan telah disenaraikan di dalam bloglist saya dan diharap tuan juga dapat menyenaraikan blog saya di dalam bloglist tuan.

    Terimakasih sekali lagi dan selamat berblog!

    ReplyDelete
  11. hensem2 sgt pun tk boleh nanti org lain jeling...ahaks :P

    ReplyDelete
  12. Kalau anak dah besar macam kakak ni PCL, tak payah kakak tegur, anak-anak yg akan bersuara "Papa ni tak matchinglah dgn mama" hahaha... nak tak nak kena ikut juga:)

    ReplyDelete
  13. sama sama la kita jaga menjaga ya... isteri cantik.. suami sayang.. suami segak.. isteri bangga... =)

    ReplyDelete
  14. biarlah sama cantik sama padan hihhihi :)

    ReplyDelete
  15. btol2...nnt kalau da ade istri kne same2 berhias...hehehe

    ReplyDelete
  16. biar sedap mate memandang :D

    ReplyDelete
  17. pd sy x berhias x pe yg penting jg kebersihan diri. kalu berhias tp badan ada bau, x gosok gg...aduhaiiiii

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.