Bestnya....reramai di rumah PCL

Friday, November 25, 2011 PCL 2 Comments


makan bawang besar sorang sebijik.....memang bestlah baunya ngalahkan Bangla...kentang je takde...haha.


haa, ni untuk aktiviti esok punya hamper buat hadiah.


satu bilik wanita dan satu bilik untuk lelaki...lebihnya kat rumah pcl lah....


hurm..suka sangat bila semua keluarga nak datang berkumpul..

sejak petang tadi dah datang berperingkat. ..semakin meriah la rumah ni, pcl dah sewa bilik tambahan untuk dorang menginap di sini dengan selesa..

malam ni adalah aktiviti bebas, kesian. ...ada yang datang jauh dari Perak nun....bagi relaks, esok subuh ada solat berjemaah dan paginya ada aktiviti riadah kat Pantai Morib..

p/s : jom ngeteh dulu...yg lelakinya biasalah...dah lama tak berborak...cari pot la.

ok, bai2.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

2 comments:

  1. bila ramai2 dtg ke rumah mmg best PCL.. semoga segalanya berjalan dgn lancar..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.