IKEA ...dah lama tak ke sana, kan!

Sunday, November 13, 2011 PCL 12 Comments

emm, alang2 dah nak keluar jenjalan...apa lagi mamadiana suggest nak cari pekakas dapur.

ke mana lagi...Ikea la kan, banyak benda nak dibeli...koononnya lah haha.

Pcl dah tau trik isteri pcl......takleh bagi pegang duit banyak2... hurm!









seratus hengget cukup la tu....kalau banyak lagi...banyak la yang teringin dibawa baliknya..huhu syok! ..syok memang syok hehe. ...syok lagi kalau duit sendiri kan..!


p/s : membeli biar beringat, duit bukan senang nak dapat..ok bai2.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

12 comments:

  1. anak ke tu? comel anak.hehe.

    ReplyDelete
  2. saya lak terpaksa berpuasa dari membeli belah.... poket dah nipis lepas2 raya nie... huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. @NasZ:sorng tu sepupu n dua g tu ank pcl..erk tq.

    ReplyDelete
  4. mmbeli belah mmg seronok..rsa nk angkot satu kedai blk rumah.heee

    ReplyDelete
  5. Masuk Ikea sampai lengoh2 kaki... besar sangat..! Hehe... PCL jangan kasi isteri pegang duit, janji apa isteri minta, mesti dapat... kan??!!

    ReplyDelete
  6. chumel la ank2 tu..muka cm mamadiana..hehe

    ReplyDelete
  7. masuk ikea memang akan berangan nak beli itu beli ini. huhu

    ReplyDelete
  8. Lame tak pegi situ..
    Kalau pegi kesana mesti tergoda dibuatnye nk membeli...

    ReplyDelete
  9. Dulu masa anak pertama,ghairah nak beli itu dan ini,tapi skrg dah tak berminat untk tu semua,bila di fikirkan balik itu semua adalah nafsu semata,tak perlu semua tu,bila sekadar pandang2 je,membazir masa pulak..byknya dosa...!!!yg telah aku buat..dulu...bkn utk pcl,tapi utk cinnamon yg sentiasa dlm lalainya..

    ReplyDelete
  10. nak cari duit bersengkakng mata, nak habiskan duit pejam mata pon boleh, hihihi

    ReplyDelete
  11. comel nyer...
    IKEA ni kn mcm ada tarikan magnet. just nk window shopping trus jd shopping arghh

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.