Jangan percaya tukang telek...

Wednesday, November 16, 2011 PCL 7 Comments

"..Solat seseorang muslim tak di terima selama 44 hari di sisi Allah apabila pergi mencari tukang telek dan mempercayainya.."

siaran Tanyalah Ustaz @TV9 7-8am pagi ini.


p/s : ada yang tak tahu dan sengaja tak nak ambil tahu.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

7 comments:

  1. betul tu.. ada org dah tahu tpi msaih wat tak tahu.. perkara yang daj di ketahui, di biarkan sahaja

    ReplyDelete
  2. sahabat (Brunai DS)November 16, 2011

    banyak perkara yg melibatkan telek menelek ni memang kurafat lah !...telek nasib umpamanya, ada yg hampir sepenuhnya percaya kpd tuah nombor 111111.

    ReplyDelete
  3. sepatutnya kita percaya pada Qada' dan Qadar... tukang telek tu pun nasibnya kehidupannya blm tentu lagi.. Allah SWT jua yg menentukan.. Then knp perlu kita percaya pada tukang telek? Sedangkan ada yang lebih berkuasa...

    ReplyDelete
  4. kenapa perlu percaya semua tu..mengarut je tukang2 telek ni PCL..

    ReplyDelete
  5. sy dr dulu mmg x percaya.yg heran nyer ada yg da penah kena tipu masih lg dok percaya

    ReplyDelete
  6. ada lg ke yg pcaya tukang tilik ni? eh, tilik ke telek? haha.. =)

    ReplyDelete
  7. x pena pegi menelek..& insyaAllah x kn pena pegi

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.