Seluar jeans dan Tudung kepala...ada persamaannya.

Tuesday, November 08, 2011 PCL 9 Comments



...teingat lawak Mr.Os dalam Maharaja Lawak Mega malam jumaat lepas...
''apakah persamaan antara telefon dengan kain jemuran.??..hahaha''

yang dah menonton mesti dah tau apa jawapannya., bagi mereka yang terlepas mengikutinya ini adalah jawapannya ;
..." bila KERING (kring) ia akan diagkat..huh sempoikan!

ni pcl nak tanya plak "apakah persamaan seluar jeans dengan tudung kepala wanita"?

mesti ada yang tau. ..keh keh..,

apa ni? ....ni pcl dah merapu sebab bangun pagi dah taktau buat apa kat rumah mak mertuaku..huhu, nak memacing, halamak! panasss la plak.

ok, bai2.

"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

9 comments:

  1. SALAM AIDILADHA,
    LF TAHU TAPI TAK MAHU BAGITAHU ! JUMPA 18 DIS NANTI, BARU NAK CAKAP.

    ReplyDelete
  2. persamaan ek, tak tahu...mungkin dua dua boleh dipakai hehehhe

    ReplyDelete
  3. saya follow pakcik..hehe..salam ziarah dan salam aidil adha..

    ReplyDelete
  4. haha..alamak..x taw la..ap eyh??

    ReplyDelete
  5. jap nak call mr os..kot2 dia tau...haha

    ReplyDelete
  6. walauweii...hahaah thanks bw...singgah sini dan follow woot woot

    ni mesti dari hati sebab tu la merapu..hahahahaha

    ReplyDelete
  7. tade komen la pcl .. hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.