Sering meregang pinggang.... sudah tuakah kamu?

Friday, November 11, 2011 PCL 10 Comments

emmh...mmh..mmhhh...awal pagi dah sakit lenguh-lenguh pinggang nih...awat nya ??





sebab duduk terlalu lama kekadang boleh menyebabkan rasa sengal2 di pinggang nih... secara tak sadar   kedua belah tangan diangakat ke atas pinggang, melipatnya, lalu melenggang sejajar ke kiri dan ke kanan secara bergantian. ....  sampai berbunyi  prupp!!-,  ahhh !! leganya rasa... sengal2 dah hilang dengan sendirinya.

hurm , sedarlah  itu tandanya  menunjukkan kamu sudah tua....wahai pakciklie....huhu!

pesanan dari mmD...kena minum susu selalu...susu apa tuh !!





ok, gambar hiasan je tu......(loqlak toiii)

p/s : minum susu high calcium untuk kekuatan tulang ...orait!


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

10 comments:

  1. hehehehe betul tu PCL.. dah tua la tu. kena minum susu kalsium.. tp mcm dh terlambat la.. susu kalsium tu patutnya minum dari muda lg.. mcm Queen yg masih muda ni dh amalkan minum susu kalsium.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Nasib baik ada mmD kalau tak sampai bila pun buat tak tahu ye PCL. Untung tak org dah ada isteri kan hihi...

    ReplyDelete
  3. kena banyakkan senaman pinggang jugak nih....

    ReplyDelete
  4. @Kakzakie:yes..tu la untungnya ada isteri yg baik..hee :P

    ReplyDelete
  5. acu pun selalu sakit pinggang...
    dah lama sakit mungkin kesan daripada bersukan dulu kot..bila main bola jaring kan selalu saja jatuh terhentak...di tambah pula dengan badan yang berat melampau nie
    (ceh..alasan x nak ngaku dah tua tu..hehehehee)

    ReplyDelete
  6. @@cu SaYaNg:perasan muda lg bagus acu ...kira cm terapi gak tuh haha.

    ReplyDelete
  7. huwaa..sme la kalu b'diri lelame baush pinggan kt uma ni..haha

    ReplyDelete
  8. dulu masa bujang selalu buat lagu tu..sekarang ni tak buat dah sejak besalin..adakah itu bermakna saya makin muda..hahhaha

    ReplyDelete
  9. @diana:
    yela..usia makin muda agaknya cuma IC je tua..haha.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.