Suatu Peringatan..

Tuesday, November 29, 2011 PCL 8 Comments

...cuti2 skul, bawa mak mertua dan makcik..otai pancing tu datang memenuhi hobi mereka..sampai tengah malam kat Pantai Morib.

Tertarik dengan papan tanda ni...bagus untuk peringatan pada semua...



P/s...pujian kepada pihak berwajib.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

8 comments:

  1. Kalu sedar dan sendiri tahu, tanpa papan notis pun, perlakuan sumbang itu tidak gamak dan tidak terlintas pun nak buat....

    ReplyDelete
  2. sahabat (Brunai DS)November 30, 2011

    @azieazah:rami juga yg separa sedar...hurm!

    ReplyDelete
  3. @azieazah:emmh mema ponng , bknnya tak tahu tapi saja tanak ambil tahu...

    ReplyDelete
  4. @sahabat (Brunai DS): .. relaks je lalu dpn signage tu...berkepit !

    ReplyDelete
  5. kadang2 ada jugak yang tak peduli pun signboard2 macam ni kalau nafsu da menguasai diri...huuhhh

    ReplyDelete
  6. mmg bagus..
    tp yg herannya, ada jugak couple yg tak malu & x reti bahasa kan

    ReplyDelete
  7. sesuai sgt.. tp kalau ada yg buat xtau gak xtau la nak kata ape.. bknlah salah pihak berwajib lgkan?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.