Wordless Wednesday - Burung Yang Sangat Perihatin...

Wednesday, November 30, 2011 PCL 14 Comments

.....sanggup membela 'atok' nya sehingga spesis burung ini dinamakan....







[sumber foto]


........BELATUK, burung apa ?

hehe...burung apa?.





"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

14 comments:

  1. fakta bukan auta..hehe
    ehhh terbalik

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu selalu dengar bila time subuh....

    ReplyDelete
  3. Baru semalam radio ikim punya teka-teki binatang apa yg penyayang di lautan dan di darat. Di darat belatuk sebab bela atuk dan belanak sebab bela anak...:)

    ReplyDelete
  4. burung belatukkkkk....hehehhe

    ReplyDelete
  5. Hehehe belATUK hinga ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  6. @Kakzakie: oo ye ka haha, belanak tu baru terfikir je..Tq info.

    ReplyDelete
  7. masa kecik2 dulu selalu nampak burung ni.bila dah berhijrah ke bandar susah dah nak jumpa..:)

    ReplyDelete
  8. alahai.. bela si atuk... nama femesnya belatuk...burung pun tau jaga orang tua, inikan pula manusia.. tak malu ke korang wahai manusia?

    ReplyDelete
  9. tersenyum lak bace entri pcl nie..hehe..bela atuk..

    ReplyDelete
  10. hoho..ingt kn burung ap la yg bela 'atuk'

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.