Baru nak teringat pakai ....

Saturday, December 31, 2011 PCL 8 Comments

Salam....

...Sakan sungguh mak mertua aku ni dengan adik dia iaitu makcik shida 'kaki pancig' sungguh...kaki pancing ala2 orang lama lah kiranya..

takpa ikutkan saja...

Dari Pantai Merdeka kami ke Segantang Garam....mungkin tempat2 ini asing bagi aku juga anda semua kan..haha kita bukan kaki pancing yang sebenar benarnya macam keluarga mamadiana, kalau korang nak tau , daripada arwah tokwan dia , pakcik2 , makcik2 , abang dan biras2 semuanya minat memancing walaupun tidak lah menjadi 'kaki pancing'..serba sikit tentang memancing boleh joinlah jika diajak bersembang mengenainya.. situasi beginilah yang akan merapatkan kami lagi di antara keluarga tapi lain keluarga lain pula caranya..

*************************

[otw perjalanan tadi]

"...cepat pakai seat belt...ada road block ! "

"emmm...baru kalut !!"

"ye la, kalau kena saman sapa nak bayar"..


psst..pesanan pcl kepada semua pemandu kenderaan ..silalah patuhi undang-undang jalan raya, jangan bila nampak Polis/JPJ je baru nak kalang kabut...

satu lagi, pemakaian tali pinggang kaleder adalah diwajibkan kepada semua pemandu dan juga penumpang berkuat kuasa pada 1 Januari 2012.


ok, bai2.



"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

8 comments:

  1. Hahaha, saya suke xpakai seatbile duduk sebelah driver. bile ade roadblock. baru heges2 nak pakai. hahaha

    Entri baru! jom baca. http://maznishahibul.blogspot.com/2011/12/kuaters-yang-usang-lagi-pelik.html

    ReplyDelete
  2. Yana musim banjir je mancing ikut tingkap rumah..hehe..seatbelt mmg pkai time nampak polis ajer la..haha

    ReplyDelete
  3. tu yg penting...polis atau jpj tu pun boleh perasan mcmmana huruharanya masa kelam kabut tarik talipinggang tu kan..

    PCL dan MAMADIANA..selamat tahun baru 2012

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru....jgn lupa pakai tali pinggang tahun depan..:)

    ReplyDelete
  5. yatie tak suka memancing, apa lagi nak tunggu orang g mancing...eeerrrr..

    jadilah penguna jalan yang yang berhemah...beringat sebelum kena..pesanan dari yatie awang hehehe

    ReplyDelete
  6. god...sgt x suke bila kena pakai seatbelt belakang...mencik

    ReplyDelete
  7. aku selalu pakai je walau pun jarak dekat
    tapi kadang2 ada gak terlupa
    hehe

    ReplyDelete
  8. sit belt ni selalu depan wajib pakai
    kalau belakang yg tengah wajib pakai
    yg kiri kanan selalu ketat


    selamat menyambut tahun 2012
    jumpa lagi tahun depan di maya :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.