Bergambar Tiga Orang....mati sorang ?

Friday, December 30, 2011 PCL 15 Comments

gambar sekadar hiasan..


.....ish...ish...ish...jangan pecaya semua benda mengarut nih...bida'ah belaka!


ada yang sanggup gerak tokwan tengah syok tidoq nuuu...punya nak bergambar bagi cukup korum....hahaha.


ada ka patut! ..walllawei betui laaaaa.


[telingaku sedang dengar ceramah Uztaz Azhar Idrus...sambil dengar sambil senyum sorang-sorang]


p/s...lebih bagus dari layan cd lagu bila berada dalam kebosananan di jalan raya menuju ke Pantai Merdeka.


Published with Blogger-droid v2.0.2

15 comments:

  1. Kakak 100% tak percaya PCL. Mati tetap akan terjadi satu hari kelak...

    ReplyDelete
  2. btol tu.sume tu syirik.hehehe

    ReplyDelete
  3. paling suka tgkp gambar bertiga sebab nak dok tengah2..hehe :)

    ReplyDelete
  4. hahaha, crop jela bagi nampak dua orang. menagrut gile. sebab dulu penah ade cite yang tulis nama guna pen merah orang tu akn mati. last2, tak pon.. kalau 100 org ade name pen merah mati la ek.. hahha,

    ReplyDelete
  5. siapa yang mati last dia menang.hahaha

    ReplyDelete
  6. um mana ada... mati itu kan rahsia Tuhan... kot kita tau mati sebab ambil gmbr bertiga, dah lama dah takde org bergmbr bertiga. sebab ambil je mati... betul tak? hehe ~

    ReplyDelete
  7. dulu acu hampir2 percaya juga
    tapi la nie...lantak p la
    hahahahaaa

    ReplyDelete
  8. @Kakzakie: kuasa Allah ..ketentuanNya tiada bandingan.
    @Cikpuan rara: yes..syirik belaka..
    @Dylla Abas:suka takpa..jgn pecaya perkara mengarut..

    ReplyDelete
  9. @Mazni: macam2 lah, jgn pecaya mengarut tuh..
    @Mr.Clive: haha..tinggal tukang tangkap gambar...
    @♥ manje ♥: memang tak penah lg kedengaran...rekaan semata2...kalau ada pon itu satu kebetulan je..

    ReplyDelete
  10. Tak bergambar pun, mati tetap mati bila tiba masanya.

    ReplyDelete
  11. sikap orang 'kita' memang macam tu mudah percaya pada benda2 karut.. takut pada benda yg x wujud sedangkan mati tu memang pasti,..

    ReplyDelete
  12. masa kecik2 dulu memang takut gak dengan gambar tiga orang ni
    dah tu kami bergambar 4 orang
    tapi sekarang ni sorang rakan dah meninggal

    4 pun mati juga

    ReplyDelete
  13. dulu kalau nak ambil gambar mesti nak elak dari bertiga gara-gara orang tua-tua kata tak elok.. tapi setakat ni ok je.. sebab bagi ai.. ajal maut ditanganNYA..

    ReplyDelete
  14. PERKARA INI SAYA KETAHUI MASA KECIK2 DAHULU.. KINI TIDAK LAGI. MALAHAN SAYA TIDAK MEMPERCAYAINYA.. MEMANG TIDAK MASUK AKAL UNTUK MEMPERCAYAINYA.. SEKIRANYA ADA KELUARGA HANYA ADA 3 ORANG BERANAK, BAGAIMANA MEREKA MAHU MENGAMBIL MEREKA SEKELUARGA? ERM.. TAK LOGIK.. TAK LOGIK..

    ReplyDelete
  15. hehe..ajal maut kat tangan tuhan..(^_^)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.