Bila Mereka Gembira, Aku Bahagia...

Saturday, December 31, 2011 PCL 6 Comments

Assalamualaikum,


hari ni pcl bersama keluarga termasuk mertua 'kaki pancing' berada di sekitar sini (Kampung Pulau Sayak Kuala Muda, Kedah)..untuk meneruskan xtvt cuti musim sekolah yang masih berbaki beberapa hari lagi.


menyewa chalet sederhana, selesa buat anak2 menumpang bermalam. ...risau gak kalau dorang berpanas, takut demam plak nanti.

tak semua kami ni minat dengan xtvt memancing, yang lebihnya hanya suka suka memeriahkan suasana.


minat dengan memancing, itulah xtvt wajib bila kami beramai ramai....kehendak dan minat mertua jangan dibantah, nanti jadi ' tanggang' plak...


minat ke tak suka ke.....ikutkan saja.


"bila mereka gembira,  aku turut bahagia"


Published with Blogger-droid v2.0.2

6 comments:

  1. Pandai PCL amik hati mentua...bagussss :)

    ReplyDelete
  2. yang penting dapat berkumpul ramai2!

    ReplyDelete
  3. seronok tgk family pcl...^^

    ReplyDelete
  4. cik li cuti sakan. hehe.. tak pe akhir tahun. msuk mnggu depan semua dah start bz. hehe

    ReplyDelete
  5. betul tu.. apabila orang bergembira, saya akan turut bergembira.. kalau ada yang bersedih, saya juga bersedih.. huhu..

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    Singgah dan Ucapan selamat tahun baru 2012M dan 1433H drpd LF dan isteri. Mendoakan moga kita semua sentiasa di atas landasanNYA.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.