Bilakah aku akan ke Bulan ?

Friday, December 16, 2011 Nazlee Ismail 10 Comments

Assalamualaikum wbt, Salam di pagi Jumaat yang mulia....

mengintai dari kamar rumah ku....

roket  'Angkasa' telah sedia menunggu...

macam malas je aku nak ke ofis...

...alih-alih aku dah ada kat sini pon...untuk menunaikan tanggungjawab yang diberi..sengaja atau terlewat!

@ 0801 pagi..  punch-in, gagahku sampai jua...

kalau diikutkan , mahu saja aku duduk dan terus memerhati..."Bilakah aku akan ke Bulan".

..

10 comments:

  1. nak pi bulan tu bila pakcik lie? bawak saya sama...teringin jugak nak pi bulan nuuu..huhu

    ReplyDelete
  2. menara apa tu? da rupa macam roket dah~~he~~

    ReplyDelete
  3. Kalau nak ke bulan nanti, ajaklah kakcik sekali. :)

    ReplyDelete
  4. cantik permandangan..mana tau satu hari nanti pcl..huhu...

    ReplyDelete
  5. Tinggi sangat anganan tu PCL...

    ReplyDelete
  6. cantiknya view umah :)

    ajak yna sekali ke bulan dgn family pcl ya? :)

    ReplyDelete
  7. @bujal X: menara tangki air bentuk roket ..tertinggi di sini...
    @kakcik: sesama kita angankan..mana tahu nanti..
    @Tiramisu Fatiema: betul tu TF....
    @Kakzakie: semoga anganku benar belaka...haha
    @YNA HERMOSA: tima kaseh!...bukan hak milik kekalku..., family trips..insyaallah.

    ReplyDelete
  8. @Niza Romli: lepaih PRU akn dtg kot...jom lah !..hehe.

    ReplyDelete
  9. kt fun fair byk roket..naik je..sure smpi ke bln...

    ReplyDelete
  10. pelik nampak menara tangki air tu
    kecik je

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.