Cepat Kempis... ?

Saturday, December 17, 2011 PCL 9 Comments

bila sampai jer hidangan yang telah dipesan, atas meja...huh! ....besar cm tak boleh nak habiskan sorang makan..


...ni lah dia sebenarnya apa yang dimakan pcl....tak sampai lima minit dah kempis kedua-duanya. !!


"suntik silikon baru kerassss!"...dalam fikiranku yang merapu....abaikan saja.


nikmatinya dengan rasa syukur teramat sangat.....Alhamdulillah.


...psst..tu la roti puri namanya.


Published with Blogger-droid v2.0.2

9 comments:

  1. Sy suka puri tp byk minyak. Bhy mkn selalu!

    ReplyDelete
  2. ahaha...betul2..ratu pun slalu cmtu.bila menda sedap dh dpn mata lupa smua...rezki jgn ditolak :)

    ReplyDelete
  3. makan time skrg ujan2 neh sedappnya..heheh

    ReplyDelete
  4. Amboiii jauh sungguh imaginasi awak eh?

    ReplyDelete
  5. Salam PCL,

    Kak Ani pertama kali rasa puri ni semasa di Langkawi. Masa tengok orang2 disitu makan, rasa teringin.

    Siap tanya penjual tu, 'kuih apa ni'. Sedap puri ni makan panas2kan.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.