Citarasa Orang Dewasa..

Thursday, December 22, 2011 PCL 15 Comments


Selalunyakan bila dah demam tak selera nak makan...apa lagi makanan yang bukan jadi kegemaran...

tapi lain pulak si Hanis Umairah ini...anak bongsu kami, telur ayam kampung separuh masak yang diinginkannya.

nak jaga suara atau nak tambahkan tenaga ?...ngalahkan kita yang dewasa ni...

telur ayam bandar taknak...nak yang kampung punya...

wallawey..terpaksa la carikan...tahu plak bezanya. ....haha!

....bab pilih pakaian plak..  takmo ada gambar katun-katun...hurm!

Published with Blogger-droid by  p@kcikLie  v2.0.2

15 comments:

  1. Wah... tak nak katun ye... anak auntie suka baju katun-katun lagi tu Humaira tapi dia baru 8 tahun...

    ReplyDelete
  2. dah menunjukkan kematangan kot anak PCL tu... :)

    ReplyDelete
  3. telur ayam kampung..susah jugak nak cari ek pcl...

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    EMAKNYA DULU, MACAM MANA AGAKNYA ? LEBIH KURANG KOT !

    ReplyDelete
  5. dah besar2 anak PCL ...

    ReplyDelete
  6. dah anak dara mstlah tk mau katun2..

    bagus tu makan telur ayam kg...

    ReplyDelete
  7. ahaha

    layankan aje karenah anak PCL tu :)

    ReplyDelete
  8. Hoho ! Xnux yg kartun aja . Telor msk sparuh tu . XD

    ReplyDelete
  9. saya tarap2 mak orang pun suka baju ada katun..ekeekk..baju pakai kat dapur la..hehehhe

    ReplyDelete
  10. acu sampai sekarang tetap suka baju katun :D

    ReplyDelete
  11. @Kakzakie: bole dia kata, baju katun tu cm bebudak je..hhehe
    @QueeN TerataI: mcm bapaknya jgk...hik..hik..
    @Tiramisu Fatiema: pcl dok area kpg lg nih..haha, sekali 'petik' je beratur ayam kampung datang..

    ReplyDelete
  12. @luahfikiran: Firasat Dato'..cmner!!
    @Anaa: mamaD yg kawen awal..pcl cm lain2 gak..haha.
    @nyanyisunyi: ...emmm mesti ada yang gurunya.

    ReplyDelete
  13. @YNA HERMOSA: mmg pcl suka melayan anak2..
    @Boyz_ed: bagus utk kesihatan dik oii..
    @diana: haha , kalau pakai baju katun nt npk cm sebaya plak dgn ank2 pcl...
    @@cu SaYaNg: tengok pd katun yg berjeneh gak la...

    ReplyDelete
  14. memang kalau demam tak sihat ni,selera ada jer teringin nak makan apa2,hehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.