GAMBAR : Hujan Salji di Selayang ?

Sunday, December 04, 2011 PCL 7 Comments

@ jam 6 lebih area Selayang Baru, telah dirakam gambar oleh anak saudara PCL yang tinggal di sana..
kejadian tu hanya seketika saja....diikuti hujan lebat dan angin kencang.


sumber foto : FBrian


p/s : Orang Selayang ada perasan tak ?


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

7 comments:

  1. SALAM,
    SUBHANALLAH. APAPUN, RAHMAT UTK ORANG SELAYANG.

    ReplyDelete
  2. Wahh beruntung dapat tengok salji.

    ReplyDelete
  3. hujan rahmat tu...
    kat tempat Mas di Salak Tinggi ni tak hujan pun!

    ReplyDelete
  4. subhanallah.......................

    ReplyDelete
  5. sekarang ni macam2 berlaku.. kajang semalam banjir kilat terburuk.. ari ni kat selayang plak hujan ais?.. semua ni tanda akhir zaman atau sikap x bertanggungjawab manusia mencemarkan alam?

    ReplyDelete
  6. Nak takut ke nak kagum. Tak tahulah. Yang pasti dunia ni dah semakin uzur. Banyak kejadian pelik. Kalau tak percaya lagi pada Allah Nan Satu, tak tahulah nak cakap apa, kan.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.