Ghau ghau bau dia....

Friday, December 30, 2011 PCL 5 Comments

salam, ....jaga tingkah laku walau di mana saja...ingat !!

pinjam gambar Afni..budak kechek tak ckap bohong..




...kalau dah berdiri tinggi tu, tengok sama orang yang duduk kat bawah nih....jangan lepas ikut suka jer! !!!



kang kena pok dengan gegurl kang !!! haaaa..




Published with Blogger-droid v2.0.2

5 comments:

  1. Selalu manusia memang macam tu jarang2 nak memandang ke bawah tapi kalau ada alhamdulillah!

    ReplyDelete
  2. kiut je gambar!
    terima kasih atas peringatan itu :)

    ReplyDelete
  3. bila dah senang jgn lupa org susah..jgn dihina mereka, jgn disakiti mereka...mereka tak pernah menginaya kita malah mahukan pertolongan dari kita...cer bantu sikit....ini apa yg tersirat di fikiran saya, kentut itu hanyalah kiasannya saja..betul tak Pcl...?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.