Hati-hati....

Monday, December 05, 2011 PCL 4 Comments

Asalamualaikum semua rakan pembaca di sini...

Pcl tergerak hati nak peringatkan kepada semua supaya sentiasa berhati-hati dengan keadaan sekarang ni terutamanya tentang kesihatan diri....kalau rasa cm nak demam tu lekas2 la pergi jumpa doktor, buat pemeriksaan berkala....mana taukan, malang tak berbau...semuanya adalah ketentuanNya.

Hari ni pun kita dapat berita tentang kematian adik kepada penjaga gol bola sepak kebangsaan (KFCM) dari banyak sumber berita terutamanya blog. Arawh dipercayai meninggal dunia akibat demam panas...ada juga sumber mengatakan disebabkan oleh wabak denggi.

Oleh itu, walau di mana pun kita berada...kesihatan hendaklah sentiasa dijaga.

mencegah lebih baik dari mengubati...insyaallah.

salam.

posted from Bloggeroid


4 comments:

  1. Assalam..
    Betul tu...
    Dalam rumah dah 2 orang demam...musim demam kot sekarang ni..

    ReplyDelete
  2. PCL..terima kasih mengingatkan

    ReplyDelete
  3. betul tu...kalau rasa-rasa sakit tu lama sangat kebah..pergi jer jumpa doktor kan...kalau doktor kata tak ada apa2 ok lah...selagi tak jumpa tak tahu

    ReplyDelete
  4. sekarng ni mmg kena lebih peka..walaupun demam..pergi la klinik cepat2...sebelum melarat..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.