Ini Apa ka Namanya...?

Monday, December 26, 2011 PCL 9 Comments

Salam petang semuanya....meh makan petang.


musykil.  ! !


..tau buat tapi taktau namanya...


emmh. ..ni lagi hebat huhu...tau makan ja tapi taktau nama apa,


tanya orang yang buat pon sama jawapannya...


tak tau!


...makan lah dulu, nanti tanya kat sapa yang tau kat sini...


Published with Blogger-droid v2.0.2

9 comments:

  1. sagu gula melaka..

    ReplyDelete
  2. urgh hari tu ingat nak buat benda ni la untuk makan petang. sedap ;)

    ReplyDelete
  3. .....nampak sangat sedap....
    tapi jangan manis sangat.....
    biar lebih manis dalam senyuman x per..

    ReplyDelete
  4. @Tiramisu Fatiema:mmg ada sagu, gula kabung....sagu gula kabung la kot....tq FT.

    ReplyDelete
  5. Sagu telur katak!

    balik kampung ligan katak ker PCL?



    haahahaha.... lariiiiiiiiiii!

    ReplyDelete
  6. @mamaijat:betui sgt la tu...senyum.

    ReplyDelete
  7. saya tak tahu nama betul benda ni, tapi saya panggil ' dessert telur katak' ! ~hehehehe

    ReplyDelete
  8. Sedap dimakan sejuk. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.